Gewoonweg Top !

Katja Put 06 augustus 2021
Zoals ik al verwacht had brengt Wendy hier weer een prachtig geschreven trilogie. Een absolute aanrader. De verhalen van Jay en Tess, Wes en Lotte kruipen meteen onder je huid. Ik heb deze boeken gelezen met een lach en een traan, echte verhalen van echte mensen waar niet altijd alles rozengeur en maneschijn is. De verhalen zijn een aaneenschakeling van mooie verhaallijnen over vriendschap, verdriet en verwerking. Een rollercoaster van diverse emoties. De boeken van Wendy blijven hun eigenheid behouden en zijn levensecht geschreven. Ik heb de volledige trilogie gelezen en ik wil ze aan iedereen aanraden. Ik ben en blijf fan! Blijf zo verder doen, gewoonweg top geschreven !

Meer recensies van Katja Put