In één ruk uit!

Kim Landwer 14 januari 2021
Wat een spannend verhaal was dit. Het verhaal begint bij de jongere versies van Helena en Kim, die samen gaan wonen in Amsterdam. Wanneer Kim niet thuiskomt na een avondje met een jongen is iedereen in rep en roer. Door dit begin had ik vele vragen. Wat is er met Kim gebeurd? En lukt het Helena om haar vriendin weer te vinden? De twee verhaallijnen het verleden; waarin je erachter komt wat er gebeurd is met de meisjes. En het heden; waar je ziet hoe Helena de zoektocht aangaat naar de waarheid. Door langzaam steeds meer puzzelstukjes uit te delen, kom je er als lezer achter hoe verschrikkelijk de Semper Fi dispuut was tegenover jonge meiden. Het heden en verleden komen steeds meer samen en maakt dat het eind van het boek knettert van de spanning..

Door de vlotte en beeldende schrijfstijl van Ellen, heb je als lezer het idee dat je helemaal in het verhaal zit. En je als het ware een vlieg aan de muur bent. Sommige momenten zijn zo heftig en goed beschreven dat je het boek soms even moet neerleggen om het geheel te laten bezinken.

Semper Fi is een geweldig spannend en goed beschreven verhaal dat je naar je strot grijpt en je alleen maar in één adem kan uitlezen. Geweldig weer! Ik kan niet wachten op haar volgende boek

Meer recensies van Kim Landwer