Geweldig!!

Kim Wezeman 17 april 2015
Ik vond het echt heel erg leuk om het personage Tobias beter te leren kennen. Ik was het 3e deel van de Divergent serie (Samensmelting) al aan het lezen, maar voor die tijd kon je alleen in dit boek in het hoofd van Tobias kijken. En het blijft voor mij toch altijd interessant om te lezen wat er in het hoofd van een jongen omgaat. Dat soort boeken zijn toch anders dan boeken met een vrouwelijke hoofdpersoon. Helaas was het wel een beetje kort, vooral toen hij Tris leerde kennen. Ik had graag gewild dat ze daar wat verder op in zouden gaat, of dat ze gewoon alle boeken als Samensmelting zouden schrijven. Met hoofdstukken over Tobias en Tris. Dan zou alles echt perfect zijn. Maar goed, het is echt een aanrader voor de hardcore fans!!

Meer recensies van Kim Wezeman