dubbelleven

kimberly 15 juli 2020
Dubbelleven las ik uit in de maand juli.
Dit boek gaat over Ivy. Ivy heeft een relatie met Sander, alleen is het probleem dat Sander veel ouder is dan Ivy. Ook heeft Ivy vriendinnen: Kim en Marcha, zij vertrouwen haar vriendje Sander niet helemaal. Daar trekt Ivy haar helemaal niets van aan. Ivy gaat met haar vriendinnen naar een feest waar er enkel via Sociaal Media contact mag worden gezocht. Daar krijgt Ivy al snel een berichtje van iemand die ze niet kent. In het begin zijn de berichten heel onschuldig, maar daarna beginnen ze toch te lijken op dreigingen en wordt Ivy toch wil bang. Op weg naar huis wordt Ivy ook achtervolgd door een auto. Het zijn de jongens die op het feest waren.
Ivy wil haar hart luchten bij Sander die goed naar haar luistert, maar zelf wil hij niet echt iets lossen als Ivy dingen ontdekt over Sander. Ivy leer een heel andere Sander kennen. Ook ontdekt Ivy dat Sander toch niet zo braaf is, hij zit in het drugsmilieu, hij dealt. Hij brengt hemzelf in gevaar maar ook Ivy haar omgeving.
Lukt het haar om op tijd van hem weg te gaan of maakt liefde toch blind zoals ze zeggen.

Ik geef dit boek zeker ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️, omdat ik dit zo'n leuk en spannend verhaal vond. Ik herken mezelf zo in Ivy. Liefde is niet altijd even makkelijk. Ik voelde zo mee met Ivy, ik wou dat alles gewoon goed kwam met haar. Ook een heel mooi einde, net zoals ik had gehoopt. Ik hou van de boeken die Chinouk Thijssen schrijft, vol spanning en avontuur.

Meer recensies van kimberly