Winter

kimberly 04 augustus 2021
Prinses Winter moet samen met haar vrienden; Tinder, Scarlet, Thorne, Wolf, Kai en Cress strijden tegen Levana. Ze willen de bewoners redden voor dat Levana iedereen vermoordt. Lukt het hen om Levana te verslaan?

Ik geef dit boek ⭐️⭐️⭐️⭐️, omdat ik het een heel goed boek vond, misschien we de beste van de hele serie. Ik vind het uiteindelijk jammer dat het bijna is afgelopen. Nog één boek te gaan en dan is deze serie voorbij. Ik vond de personages heel goed, ook vond ik het tof dat de personages in ieder deel terug in voorkwam. Ook vond ik de wereld tof om in terecht te komen, gelukkig is dit niet de echte wereld, met Lunars die je manipuleren. Ik vond de schrijfstijl goed, alleen waren het voor mij wat kleine letters op een pagina en ook teveel woorden op een pagina. Ikzelf lees dit niet zo graag. Maar bij dit boek vond ik het uiteindelijk wel wat meevallen. Ook wat mij opviel was dat het hele dunne pagina’s waren, maar dit was niet zo heel erg storend. Ik heb erg genoten van dit deel te lezen.

Meer recensies van kimberly