Obsidian, het begin van de Lux serie & een nieuwe knettergekke leesobsessie!

kouk 16 september 2018
De zeventienjarige Katy verhuisd van het zonnige, warme Florida naar een klein dorpje in Virginia. Katy is een echte boekenwurm en heeft een eigen boekenblog genaamd: ''Katy's Knettergekke Obsessie''.

Katy word al snel bevriend met Dee, die naast haar woont. Tot ongenoegen van Dee's broer, Daemon. Die ook nog eens super aantrekkelijk, eveneens als super arrogant is!

Daemon lijkt gelijk al een hekel aan Katy te hebben.

Katy heeft geen idee waarom. Waarom is hij zo beschermend tegenover zijn zus Dee?

Als het gevaar op de loer ligt, zal Katy's leven nooit meer hetzelfde zijn!..

Op de cover van het boek prijkt een ronde sticker met de zin: ''Voor de lezers van Twilight''.

Al zijn de wezens in ''Obsidian'' geen vampieren, toch zit er voor mij waarheid in deze zin.

Want het gevoel door te willen lezen en zwijmelen over de mannelijke hoofdpersoon is wel erg vergelijkbaar met Twilight.

Wat voor wezens komen er dan in ''Obsidian'' voor?

Dat zeg ik natuurlijk niet!

Geloof me, het boek is zoveel leuker als je daar zelf achterkomt!

Katy is een leuk & herkenbaar hoofdpersoon!

Ze is een echte boekenwurm & heeft zelfs haar eigen boekenblog.

Ze is een pittige meid, die ook echt voor haar mening durft uit te komen.

Het omgaan met de arrogante Daemon zorgt ook voor de nodige hilariteit!

''Obsidian'' is het éérste deel in de vijfdelige Lux serie.

In 3 woorden: verrassend, romantisch & spannend!

Kortom een must read als je van de drie bovenstaande dingen houdt!

Ik kijk uit naar de rest van de Lux serie!

Meer recensies van kouk