Een magisch debuut!

kouk 06 april 2021
Amari Peters haar broer Quinten is vermist, ze weet zeker dat hij nog leeft!
Zes maanden na Quinten’s verdwijning, vindt Amari een tikkende koffer met vreemde inhoud.

Door deze inhoud komt ze terecht bij Het Bureau voor Bovennatuurlijke Zaken, waar haar broer voor zijn vermissing werkte en ontdekt Amari een verborgen wereld.

In deze verborgen wereld blijkt Amari zelf een bovennatuurlijke gave te bezitten en die ook nog eens als illegaal wordt gezien!

Maar als ze wil leren om deze gave te gebruiken en om haar broer te vinden zal ze de proeven moeten doorstaan!

Dat zal niet gemakkelijk zijn want ook in deze wereld zijn er slechteriken!..

‘’Amari en de Nachtwachters’’ is het debuut van de auteur B.B. Alston en het éérste deel van de serie.

Dit boek neemt je helemaal mee in de Bovennatuurlijke wereld van magie, bovennatuurlijke wezens, en waar niks onmogelijk is.

Het verhaal wordt verteld vanuit het perspectief van Amari, waardoor het verhaal ook erg vlot leest.

Amari is een sympathiek karakter, haar strijd tegen vooroordelen en ergens thuis willen voelen, zal voor vele lezers herkenbaar zijn.

Het Bureau voor Bovennatuurlijke Zaken is heel mooi bedacht, het vormt de link tussen de bekende wereld en de verborgen wereld. Het is hun taak om die geheim te houden.

‘’Amari en de Nachtwachters’’ is een boek waar zowel jongeren als volwassen lezers van kunnen genieten.

Ik kijk dan ook uit naar het volgende deel!

*Met dank aan Harpercollins Nederland voor het e-book, dat ik in ruil voor een eerlijke recensie ontving.

Dit heeft mijn recensie niet beïnvloed!*

Meer recensies van kouk