''Licht, Camera, Liefde''

kouk 07 juni 2019
''Licht, Camera, Liefde'', is het éérste deel van een spetterende nieuwe serie van Holly Smale, die eerder de populaire Geek Girl reeks schreef.

We ontmoetten de familie Valentine.
Hope, Faith, Mercy & hun broer Max.
De Valentines zijn al vier generaties lang beroemd in de film industrie.
Ze zijn rijk, knap en succesvol.
Het succes is hen aan komen waaien.
Hope, de 15 jarige & jongste telg van het gezin, wil dit ook!
Maar omdat ze nog geen 16 is mag ze nog niet.
Dan kiest ze voor de LIEFDE!
Zal ze haar droomjongen tegenkomen?..

Het éérste wat opvalt aan ''Licht, Camera, Liefde'' is de vrolijke, kleurrijke cover, waardoor je gelijk zin hebt om het boek te gaan lezen!

''Licht, Camera, Liefde'' opent met een filmscène, door het hele boek heen zul je hier meer van tegenkomen.
De filmscènes zijn een leuke toevoeging aan het verhaal.
Ze maken je gelijk al duidelijk dat je met de filmwereld te maken hebt.

De schrijfstijl is simpel & vlot.
Echt een boek voor de zomer, dat heerlijk doorleest!
Hope is in het begin een wat naïef meisje, bij tijden wat irriterend, maar ze maakt wel echt een groei door in dit boek!

''Licht, Camera, Liefde'' is deel #1 uit de serie over de familie Valentine.
Of het tweede deel over één van de zussen of haar broer zal gaan, is nog even afwachten. Wanneer het volgende deel uit deze serie uitkomt, is helaas ook nog niet bekend, maar er word naar uitgekeken!

''Licht, Camera, Liefde'' is een heerlijk zomers boek voor 15+ lezers!

Meer recensies van kouk