Is dit verhaal realistisch? Gaat het over onze pandemie?

Kriddirk 19 januari 2022
Nee. Dit verhaal is fictie, maar mengt wel even alle informatie over covid en complot theorieën goed in het verhaal. Alle wetenschappelijke feiten zijn vandaag mogelijk en bestaan reeds, maar zijn niet toegepast in de huidige pandemie toestand. De complot denkers zullen er anders over beslissen. Vanaf de eerste bladzijden is het een boek die je niet zal laten liggen. En de intrige duurt tot de laatste hoofdstukken. D schrijver geeft een heel goed beeld van elk hoofd personage. Er zijn verschillende paden met hun personage welk leiden naar dezelfde grote misdaad of manipulatie. In het laatste kwart van het verhaal zie je duidelijk de situatie, maar verminderd de spanning niet. Om het boek mooi te laten eindigen wordt er beroep gedaan op personages met hoog begrip van IT begrip. De termen zijn juist en alles bestaat ook vandaag, ik veronderstel dat het ook duidelijk is voor de niet IT gerichte mensen. Het zou overdonderend kunnen overkomen, maar ja … alles is werkelijkheid en bestaat. Knap stukje werk en ik zal zeker d schrijver’s eerste boek lezen.

Meer recensies van Kriddirk