Nina en Cowboy

Lacuna1985 26 mei 2019
Het boek begint met een proloog wat meteen ontzettend spannend is. Daardoor werd ik nieuwsgierig en wilde ik alleen maar verder lezen. In hoofdstuk 1 spring je terug in de tijd en wordt je mee genomen met de reis die Nina beleeft. Zo heel af en toe waren en hoofdstukken vanuit Sebastiaan geschreven. En mijn mening over hem is een beetje verdeeld want soms ging hij mij net te snel en was hij mij net wat te dominant. Maar ondanks dat snapte ik de gedachten gang wel. Persoonlijk had ik wel iets meer vanuit Sebastiaan willen lezen.

Ondanks dat was het een erg spannend, leuk en mooi verhaal. Je wordt mee genomen over een langere periode waarin Nina en Sebastiaan veel mee maken. De schrijfstijl is erg fijn want het leest makkelijk weg. Aan het einde is er een epiloog en dat vond ik erg leuk om te lezen zodat het ook echt een afsluiter is. Ik ben erg nieuwsgierig geworden naar de verhalen die nog gaan komen over de andere personages die in het boek voorkomen.

Meer recensies van Lacuna1985