aangenaam verrast

Ik ben bijzonder aangenaam verrast door dit boek. Dit is niet zomaar een steamy romance over een driehoeksverhouding maar een mooi, ontroerend, spannend en liefdevol verhaal. Ik hoop op nog meer van dit.

Andreas en Rani zijn getrouwd en hebben twee puberzonen. Zij hebben een tweede vrouw die verliefd wordt en hun relatie beëindigt.

Op een feestavond bij de brandweer ontmoet Rani Stephan, de nieuwe collega van Andreas. Het is de eerste keer dat er sprake is van een andere man maar wat begint met een nacht verandert langzaam in een relatie.

Het brandweercorps krijgt te maken met een pyromaan waardoor de levens van Andreas en Stephan in gevaar komen. Er breken spannende tijden aan voor Rani en de kinderen.

Meer recensies van @langzaliklezen Marijke