Wederom een indrukwekkende serie ....

LauraJGuenther 12 januari 2023
Het is altijd afwachten of een nieuwe serie van een auteur mij bevalt, temeer als in dit geval het gaat om de serie waar Lotte de hoofdrol speelt. Nu kreeg ik eerst het laatste deel over de hoofdpersoon Chaja in handen (Verzengende stilte) en ondanks dat ik het eerste deel niet had gelezen, was het begin wederom top, maar heb ik dit boek terzijde gelegd en ben begonnen met deel 1 Verbroken verleden.

De drukkende sfeer waar de hoofdpersoon zich in bevindt komt gelijk binnen. Een groot schip met mensen waar je niet mee uit de voeten kunt, maar ter wille van de liefde doet Chaja het toch. Overigens vraag ik mij dan af wat de inhoudelijke relatie is met haar vriend. Daar komt de auteur in het boek uitgebreid op terug. Het verhaal gaat weer in een razend tempo door en Chaja lijkt niet meer te redden, hoe slim of soms naïef ze ook lijkt. Ik ga niets weggeven, maar als je opzoek bent naar spanning, onverwachte wendingen en diepgang in de hoofdpersonen, is deze serie een aanrader.

Meer recensies van LauraJGuenther