Ketting doorbreken??

Ik heb het boek op een paar dagen uitgelezen. Ik mist echter het triller gevoel. Wat niet wil zeggen het geen goed boek is . De Manier waar op de moeder op een heel rustig overdreven rustige manier als doet wat ze van haar willen. Ik zou zeker flippen. Je vraagt je heel deel 1 af. hoe ze de ketting gaat stoppen Of is het de dochter die de ketting stopt. pas in deel 2 kom je er achter hoe het loopt. Er is veel herhaling in het boek. deel 2 is vrij technische stukken. terwijl deel 1 vrij simpel is. Ik zelf zo in begin van het boek al wat tips gegeven hebben. wie de ketting zou kunnen hebben opgestart. Maar ja ik was niet de auteur. Is zeker geen alledags boek. Kylie is zeker mijn fav. Waarom ik heb zo met haar te doen. Ik heb haar tijdens het lezen zo vaak moed in gesproken. zo vaak tips gegeven. zo vaak. gewaarschuwd. het is de pers. waar ik het vaaks tegen gesproken. heb. JA. lach maar.

Meer recensies van Leentje Adriaensen