Onzichtbaar - Sandra J. Paul

Wauw! Dit verhaal bevat maar 60 pagina's maar is zo sterk geschreven. In die 60 pagina's leef je enorm mee met de personages. Op bepaalde momenten kreeg ik een brok in mijn keel omdat ik moest terugdenken aan mijn eigen ervaringen van vroeger, het is dus jammer genoeg wel heel herkenbaar - helaas worden nog heel veel kinderen gepest tegenwoordig. De schrijfstijl van Sandra is ook weer geweldig, net zoals bij hart-slag komt het op bepaalde momenten zelfs poëtisch over. Aangezien het boekje maar 60 pagina's bevat lees je het ook in 1 keer uit. Ook het initiatief dat de opbrengsten van dit verhaal naar Rode Neuzen Dag gaat is een geweldig initiatief!

Ik ben dus erg blij dat ik dit kort-verhaal heb aangeschaft want het was een geweldig verhaal! Ik geef dit verhaal dan ook 5 sterren en raad het jullie zeker aan om te kopen (want de opbrengsten gaan nog steeds naar Rode Neuzen Dag)

Meer recensies van LeesmeemetChelsey