De duistere school - Sandra J. Paul

Ik vond dit een zeer leuke jeugdthriller. Dit is het tweede boek dat ik voor Hamley Books mag recenseren en ook dit boek vond ik zeer sterk. De schrijfstijl van Sandra J. Paul is zeer aangenaam en leest enorm vlot. Ook vond ik het zeer leuk dat Sandra dit boek samen met haar zoon heeft bedacht. Het was een spannend boek en als ik dit als kind had gelezen durfde ik gegarandeerd die avond niet meer te slapen. Dit boek had echter ook een minpuntje en dat was dat ik sommige dingen wel al zag aankomen of verwachtte dat het die bepaalde richting zou uitgaan. Maar ondanks dat ik een paar dingen zag aankomen wist ik tot 40 pagina's van het einde echt niet hoe dit verhaal zou eindigen omdat het toen namelijk alle kanten op zou kunnen gaan.

Dit boek was een zeer vlot geschreven boek en een echte aanrader voor kinderen van 10+, het is ook een zeer leuk boek om samen met je kind te lezen of voor te lezen in een klas. Ik denk zeker dat dit boek in de smaak zal vallen bij veel mensen. Ik gaf dit boek 4 sterren omdat ik het een goed boek vond maar toch een aantal dingen zag aankomen. Ik ben dan ook heel blij dat ik besloten heb om dit boek te lezen voor deze blogtour en kijk er naar uit om meer boeken van Hamley Books te lezen (en van Sandra J. Paul natuurlijk).

Meer recensies van LeesmeemetChelsey