Langdradig en niet passend in gedachtengang van 7-jarige jongen.

19 juli 2019
Het boek gaat over een schietpartij op school waarbij de broer van de hoofdpersoon, de 6 A 7-jarige Zach, om het leven komt. Het overgebleven kind wordt door de hele situatie aan zijn lot overgelaten en alle aandacht gaat uit naar de begrafenis van zijn broer en de opvang van zijn moeder.
Zach wordt niet goed op de hoogte gehouden van de dingen die dan spelen. Enerzijds vraagt Zach minimaal om details en anderzijds heeft hij heel diepgaande gedachten over kleuren en emoties, die een kind van 7 Naar mijn mening niet heeft.. De manier van Reageren op hele situatie klopt niet voor jongen van 7. Situatie wordt nogal overdreven uiteengezet en is ook langdradig. Geen aanrader.

Meer recensies van