Te veel verwacht.

leeswolvin 27 december 2019
Boek geleend via de bibliotheek als e-book. Op grond van aanbevelingen en recensies, stond dit boek al lang op mijn Wil ik lezen-lijst. Wellicht had ik, als schaatsfan, daardoor te hoge verwachtingen. Het verhaal is heel dun, er wordt geen spanning opgebouwd. Voor mij zat er geen vaart in, al vermoedde ik wie de aanslag wilde plegen. Geen karakterontwikkeling in de personen. En niet echt spannend. Nou staan de beste stuurlui natuurlijk aan wal, dat besef ik heel goed.
Tijdens het lezen heb ik de recensies op Hebban bekeken en toen toch besloten om het boek uit. te lezen. Ik ga kijken of ik het ander boek van de auteur over het wielrennen te pakken kan krijgen. Wellicht is dat beter.

Meer recensies van leeswolvin