Dit heb je verdiend

Letter-Fretter 29 juli 2021
Het tweede deel met inspecteur Gina Harte. En ook dit deel was weer super spannend.

In dit deel probeert Gina Harte de brute moord op Melissa Sanderson op te lossen. De vrouw die het perfect leek te hebben, een heerlijk gezin en een prachtige huis in een rustige buitenwijk. Nu is ze dood en vertoont haar gewurgde lichaam bewijs van eerdere verwondingen.

" Het enige geluid in huis waren zijn voetstappen in de gang. Zodra hij het licht had aangeknipt, zag hij het bloedspoor over de vloer. Zijn hart begon te bonzen terwijl hij langs het bloed naar de keuken sloop. 'Melissa?' Hij legde zijn oor tegen de keukendeur."

Carla Kovach was toneelschrijver en actrice voor ze zich toelegde op het schrijven van thrillers. Inmiddels is ze fulltime schrijfster, en mede-eigenaar van een film-, fotografie- en videoproductiebedrijf. Ze woont in Redditch, Engeland.

Spannend van het begin tot het einde van het verhaal. Ik kijk nu alweer uit naar deel 3 die 10 september uitkomt in Nederland.

Meer recensies van Letter-Fretter