Dit heb je verdiend

Dit heb je verdiend

Rank 1225 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 42 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

Na het lovend ontvangen Stil maar verschijnt nu de tweede thriller met rechercheur Gina Harte in de hoofdrol

‘Een pageturner met een finale die je je nagels kost.’ Libelle over Stil maar, boek van de maand juni

Het enige geluid was het echoën van zijn voetstappen in de gang. Pas toen zijn ogen aan het donker gewend waren, zag hij het bloedspoor. Zijn hart begon sneller te kloppen. Hij sloop naar de keukendeur, voorzichtig het spoor ont-wijkend. ‘Melissa?’ Hij drukte zijn oor tegen de deur.

Melissa Sanderson leek het perfecte leven te hebben: een heerlijk gezin en een prachtig huis in een rustige buitenwijk. Maar nu is ze dood, en haar gewurgde lichaam vertoont bewijs van eerdere verwondingen. De plaats delict doet detective Gina Harte terugdenken aan haar eigen inktzwarte verleden – en juist dat maakt haar vastbesloten de moordenaar te vinden. Is het Melissa’s echtgenoot, met zijn losse handjes? Haar door jaloezie verteerde minnaar? Of is er nog iemand in het spel – iemand die Melissa al tijden in de gaten hield en die zijn volgende slachtoffer al in het vizier heeft?

In de pers
‘Een echte pageturner.’ Leidsch Dagblad

Stil maar weet M.J. Arlidge en Robert Bryndza te evenaren. Zodra je de eerste zin leest, kun je het boek niet meer wegleggen.’ NBD Biblion

‘Pageturner-spanning en uiteindelijk een finale die je je nagels kost. Deze nieuwe serie over detective Gina Harte is een aanrader voor fans van M.J. Arlidge en Robert Bryndza!’ Boekenleven.nl

‘We kijken uit naar de volgende thriller met Gina Harte in de hoofdrol.’ Thrillzone.nl

‘Een prachtig eerste deel van een serie – Carla Kovach maakt je direct nieuwsgierig naar hoe het verdergaat.’ ***** Chicklit.nl

Spannende boeken algemeen
Thriller