Dit heb je verdiend

Rank 870 Gelezen 342 Aan het lezen 11 Wil ik lezen 383 Favoriet 12 Recensies 15
Thrillers & Spanning Lijsten 2 Spots 2   Topics 0

Na het lovend ontvangen Stil maar verschijnt nu de tweede thriller met rechercheur Gina Harte in de hoofdrol

‘Een pageturner met een finale die je je nagels kost.’ Libelle over Stil maar, boek van de maand juni

Het enige geluid was het echoën van zijn voetstappen in de gang. Pas toen zijn ogen aan het donker gewend waren, zag hij het bloedspoor. Zijn hart begon sneller te kloppen. Hij sloop naar de keukendeur, voorzichtig het spoor ont-wijkend. ‘Melissa?’ Hij drukte zijn oor tegen de deur.

Melissa Sanderson leek het perfecte leven te hebben: een heerlijk gezin en een prachtig huis in een rustige buitenwijk. Maar nu is ze dood, en haar gewurgde lichaam vertoont bewijs van eerdere verwondingen. De plaats delict doet detective Gina Harte terugdenken aan haar eigen inktzwarte verleden – en juist dat maakt haar vastbesloten de moordenaar te vinden. Is het Melissa’s echtgenoot, met zijn losse handjes? Haar door jaloezie verteerde minnaar? Of is er nog iemand in het spel – iemand die Melissa al tijden in de gaten hield en die zijn volgende slachtoffer al in het vizier heeft?

In de pers
‘Een echte pageturner.’ Leidsch Dagblad

Stil maar weet M.J. Arlidge en Robert Bryndza te evenaren. Zodra je de eerste zin leest, kun je het boek niet meer wegleggen.’ NBD Biblion

‘Pageturner-spanning en uiteindelijk een finale die je je nagels kost. Deze nieuwe serie over detective Gina Harte is een aanrader voor fans van M.J. Arlidge en Robert Bryndza!’ Boekenleven.nl

‘We kijken uit naar de volgende thriller met Gina Harte in de hoofdrol.’ Thrillzone.nl

‘Een prachtig eerste deel van een serie – Carla Kovach maakt je direct nieuwsgierig naar hoe het verdergaat.’ ***** Chicklit.nl

Spannende boeken algemeen
Thriller
Gina Harte (2)
Meulenhoff Boekerij B.V.
13 oktober 2020
20 oktober 2020

Kees van Duyn Hebban Recensent

Met moeite een krappe voldoende

door: Kees van Duyn 2 likes

Haar jeugd buiten beschouwing gelaten, begon Carla Kovach ongeveer tien jaar geleden weer met schrijven. Omdat ze zich liet inspireren door theater en het tot leven brengen van woorden, begon ze te schrijven voor toneel. Daarna kreeg ze al snel een voorliefde voor romans en scenario’s. In 2013...

Reacties op: Dit heb je verdiend