Mindfulness voor je ego.

LisaJansenScheepers 05 augustus 2022
Ik kende Marjan Mudder van Baantjer de serie, maar blijkbaar werkt ze al jaren niet meer als actrice, maar als als therapeut.  'Wat Ik Eerder Had Willen Weten' gaat over haar eigen ervaringen.

Ik heb het boek deels als e-book gelezen, deels als audioboek geluisterd. Marjan leest het dan zelf voor. Mindfulness, dankbaarheid, de rol van je ego, belemmerende gedachten lopen als een rode draad door het boek.

Het boek is heel toegankelijk geschreven, alsof er gewoon door een vriendin tegen je gepraat wordt. Ik heb al veel over dit onderwerp gelezen en hoewel de inhoud weinig nieuws voor me was, vond ik het wel fijn allemaal fijn en beknopt verteld, waardoor het een prettige herhaling bleek.

Meer recensies van LisaJansenScheepers