Top!

Lisette1982 11 maart 2024
We maken kennis met Sanne, ze is art in een TBS-kliniek waar ze medische spreekuren draait.
De proloog start met een angstig moment tijdens het spreekuur waarin Sanne een cruciaal item vergeet. Door deze start van het boek is de toon meteen gezet, begrijp je de setting van het boek en de gevoelens van Sanne.
Dan wordt een collega dood gevonden waarin de omstandigheden erg vaag zijn, gevolg door een cliƫnt die vermoord wordt aangetroffen op het terrein. Deze heftige situaties zorgen voor een onveilig gevoel bij Sanne en ze weet niet meer wie ze kan vertrouwen. Zelfs haar eigen relatie komt onder druk te staan wanneer ze op onderzoek uitgaat. Door de krachtige proloog wordt je meteen in het verhaal gezogen, voel je mee met de angstige momenten en wordt je zelf ook op het verkeerde been gezet. Pittig en meeslepend geschreven, je hebt helemaal een beeld van de kliniek door het beeldend schrijven.

Meer recensies van Lisette1982