Onverwachte wending

lobke-okkes 29 juni 2020
Ik dacht dat dit echt een typische love story zou zijn, mede door de samenvatting van het boek. Maar het einde kwam totaal onverwacht voor mij! En het maakte het boek ook wat spannender en levendiger. Jammer dat dit pas op het einde gebeurde. Aan het begin had ik een beetje moeite om in het boek te komen. Het is op een totaal andere manier geschreven dan De Selectie boeken. Ik heb alle boeken van Kiera Cass gelezen, dus ik had best wel een hoge verwachting. Ik had ook al reviews gelezen, en het verbaasde me hoeveel mensen dit boek niks vonden. Ik vond het zeker een leuk boek en zou het ook aanraden! Ik ben wel in voor een tweede deel. Ik vond het wel jammer dat er zoveel spellingsfouten in het boek staan.

Meer recensies van lobke-okkes