Dromen

Loes 15 maart 2023
Allie is dolgelukkig samen met Rory, de jongste dierenarts van Heartcross. Wanneer Rory Clover Cottage erft kan Allie haar geluk niet op. Dit is wat ze altijd al wilde, samenwonen met Rory en een gezin stichten. Clover Cottage blijkt echter een gigantische bouwval te zijn en daar bovenop laat Rory tussen neus en lippen door weten dat hij naar Afrika gaat om zijn eigen droom achterna te gaan. Allie wordt gedwongen tot nadenken, wat wil zij eigenlijk met haar leven doen voor ze gaan settelen?

Christie Barlow weet weer meerdere pittige onderwerpen aan te kaarten zonder af te doen aan het feelgood gevoel.
Clover Cottage is het derde deel in de Love Heart Lane serie. In elk deel neemt ze je mee om achter een andere voordeur te kijken en andere personages beter te leren kennen. Ik kijk uit naar het volgende deel!

Met dank aan LS Amsterdam voor het recensie exemplaar.

Meer recensies van Loes