Tale as old as time, maar die tijdloos blijft!

Lotte van den Noort 11 augustus 2019 Auteur
Emma Anna heeft een meesterwerk geschreven. Met het feminisme in de hoofdrol (dat er niet te dik bovenop ligt maar wel duidelijk aanwezig is) heeft ze prachtige zinnen op papier weten te zetten.

Het boek is zó sfeervol, zo rijk aan spanning en romantiek dat ik het gewoon NIET weg kon leggen. De personage's zijn goed uitgewerkt, er is een duidelijke groei van de hoofd protagonist en de wereld die ze heeft gebouwd is werkelijk waar geweldig. Je kan duidelijk merken dat ze veel onderzoek heeft gedaan voor het boek. Ze heeft ook echte elementen erin verwerkt, waardoor het nog leuker is om te lezen.

Hart van het beest is iedere pagina spannend en je slaat de bladzijden ook met een grote nieuwsgierigheid om. Personage's om van te houden, een wereld om jezelf in te verliezen en emoties om je door te laten wegsleuren.

Beste auteur, je hebt een parel geschreven.

Meer recensies van Lotte van den Noort