Heerlijk avontuurtje met een lach en traan..

Na het verliezen van haar beste vriend, meneer Snorhaar, besluit Vivian een rondreis door Amerika te gaan maken. Haar vriendinnen vinden het onverstandig en niks voor haar. Pff zin hebben niet eens tijd om haar te troosten en begrijpen haar verdriet niet. Nog een reden om wel te gaan. Eenmaal in Amerika beseft Vivian dat haar beslissing wat onvoorbereid was. En dan ontmoet ze daar Frank. Redder in nood. Pff waar bemoeit hij zich mee? Maar oeps, Frank blijkt Nederlands te spreken.

‘Een lichte aardbeving waarbij de grond opensplijt en het magma mij tot zich neemt, is geen overbodige luxe op dit moment.’

Frank kan wel een lift gebruiken en zo heeft Vivian al snel een reisgenoot en gids. En dat die reisgenoot enorm knap is, dat is een extra pluspunt, al is het feit dat hij een vriendin lijkt te hebben waarschijnlijk een minpunt. Hoe zal dit avontuurtje aflopen?

In dit heerlijke tussendoortje laat Cynthia Zwagemaker ons meegenieten van een reis door Amerika en trakteert ons op mooie uitzichten, watervallen en andere toeristische trekpleisters. Samen met Vivian mogen we genieten van al het moois, waaronder Frank!

Deze reis, opzoek naar jezelf en dingen die jij belangrijk vindt is mooi omschreven en de spanning tussen Vivian en Frank is steeds aanwezig. Dit luchtige verhaal met veel humor en gevatte opmerkingen, wat je vlot leest, brengt heerlijk vermaak en een glimlach op je gezicht.

Je leeft mee met Vivian en je hoopt dat ze vindt wat ze zoekt. Dit lekkere tussendoortje maakt je aan het lachen, maakt dat je Vivian wil knuffelen en Frank zou willen… haha

Dankjewel Cynthia voor dit heerlijke tussendoortje, ik heb er weer van genoten!!

‘Het leven is niet een groot feest, maar je moet kiezen voor je eigen geluk.’

Meer recensies van Love_books_like_manon_neke