wat een plot!!

Lovingbooksnl 01 februari 2021
Gisteren las ik, Je hebt één nieuwe volger van Chinouk Thijssen. Wat las deze lekker weg zeg. Je leest van uit het perspectief van Sterre, van Liz en de volger( ik ga niet spoileren) Samen met twee andere influencers gaan ze naar Turkije om een promofilmpje te maken over een vakantieboerderij in het dorpje Oba. Meteen vanaf het eerste moment zit je in het verhaal. Je volgt de meiden naar het land van bestemming waar meteen de spanning al aanwezig is. Langzaam komt de volger in beeld. Je hebt werkelijk geen idee wie uiteindelijk de dader is. Ik was blij verrast.. had het niet zien aankomen. Je word flink op het verkeerde been gezet. Wat een plottwist!! Heb hem echt in een adem uitgelezen☺️
Blogger Sterre vertrekt samen met drie andere influencers naar Turkije voor een promreis. Althans, dat denken ze. Want tijdens hun verblijf in het Turkse dorpje Oba ontdekken ze gaandeweg dat er iets niet in de haak is. Buiten en binnen loopt iemand rond die hen in de gaten houdt, die elke beweging filmt en die nichterig is dan ze vermoeden. Sterre wil maar één ding: naar huis. Maar dat gaat zomaar niet. Niemand is veilig, tot de laatste seconde.

Meer recensies van Lovingbooksnl