Leuke opvolger van het eerste deel

lttlered 03 februari 2022
Tijdens het lezen van het boek had ik wisselende gevoelens over het boek. In het begin duurde het lang voordat ik erin zat. Het lezen was soms ook ingewikkeld omdat er gebruik werd gemaakt van technologische termen of over spel termen die mij niet bekend waren. Dit vond ik zelf een beetje storend en wist niet of ik het een leuk boek zou vinden.

Toen kwam Parzival bij zijn quest en toen begon het wat spannender. Net als in het eerste verhaal was er sprake van een quest. Hierbij kwam je weer in de verschillende werelden die de Oasis te bieden had. In de quest moeten ze 7 verschillende scherven verzamelen. Dit deed mij gelijk denken aan Harry Potter en de 7 gruzelementen. Ook een grappig feitje dit werd ook een keer benoemd in het boek.

Het is een boek met uiteindelijk een leuk en enigzins spannend verhaal. Zodat de lezer zeker geboeid is om het te blijven lezen. Het is alleen niet helemaal realistisch met tijdsbestek die ze hebben. Dat is daarom ook de reden dat ik het beoordeel met 3 sterren. Maar zeker een mooie opvolger van het eerste verhaal.

Meer recensies van lttlered