Wie A zegt moet ook B zeggen

lttlered 01 oktober 2020
Ik wist van te voren wel waar ik aan begon en het was zeker geen straf om te lezen het was soms alleen een beetje erg veel. Het was ook fijn als er wat andere gesprekken meer naar voor kwamen en daar iets verder op in werd gegaan. Het kwam namelijk geregeld voor als ze een lunch had met iemand anders dat dit werd genoemd maar je ging er niet met het boek verder op in. Je wist alleen als lezer dat het plaatsvond of ging vinden. dit vond ik wel jammer het mocht inhoudelijk wat sterker.

Maar ik moet je toegeven dit had ik al verwacht ik had al wat recensies gelezen en heb alle drie de films gezien. Toch was ik benieuwd naar de boeken. Ik heb ze toevallig ook allemaal apart in een buurt biebje kunnen bemachtigen. Dus wie A zegt moet ook B zeggen ik moet ook gewoon de tweede en derde lezen. In de tussentijd lees ik wel even een ander boek waar misschien wat meer gebeurd dan alleen maar hete seks.
Al met al leest het lekker door. Dus vandaar dat ik ervoor heb gekozen om het boek 3 sterren te geven.

Meer recensies van lttlered