Prachtige dwaling door een levensverhaal

MaartjeHeerres 27 oktober 2020
Erg mooie zinnen, heerlijke cadans en een avontuur vol waardering voor natuur en liefde.
‘Keuzes behelzen, meer dan noodgedwongen situaties, altijd een compromis, een belofte die eervol moet worden nagekomen’

‘Alleen wie alle rekeningen met het verleden vereffent, kan voorbij de horizon kijken en zichzelf vergeven. Onze vergissingen hebben geen gewicht of waarde meer als we ze met tijd en liefde bedekken.’

‘We kunnen de tijd niet terugdraaien of stil laten staan, maar we kunnen wel altijd betekenis geven aan de loop ervan.... [ik zeg de tijd te wachten of in ieder geval geen aandacht aan mij te besteden]’

‘Het is interessanter te ontdekken wat er onderwrg te zien is dan te kijken naar wat er voorbij het doel te zien is. Verwachtingen vallen vaak tegen.’

Meer recensies van MaartjeHeerres