Meer van verwacht

Shana 15 maart 2023
Doordat ik al meerdere boeken van Gillian King heb gelezen, lag voor mij de lat dan ook heel hoog. En hier werd ik een beetje teleurgesteld... Het verhaal nam me niet mee, op één of andere manier moest ik mezelf er telkens aan toe zetten om verder te lezen.

Ofwel heb ik gewoon eventjes genoeg van het genre feelgood of zit ik gewoon in een leesdipje dat kan ook natuurlijk.

Op het einde had het wel een leuke twist die ik niet helemaal aan zag komen en ben ik ook helemaal fan van Benthe wat lijkt het mij een heerlijk kind!

Voorlopig eventjes geen feelgood meer voor mij maar ik ga wederom weer eens een boek van Gillian King oppakken in de hoop er terug helemaal in te zitten.

Meer recensies van Shana