Recept voor geluk met veel humor en gebak

Marianne69 10 december 2019
Liv werkt met een flinke portie tegenzin als patissier in de keuken van hotelketen van der Arend, maar haar droom is om een koffietentje annex patisserie voor zichzelf te beginnen. Haar vriend Onno, die voornamelijk met zichzelf bezig is, vindt dat een slecht plan. Dan krijgt Liv de kans om een leuk pandje te huren en ze gaat, ondanks de tegenwerking van Onno, aan de slag, geholpen door de zoon van haar huurbaas.
Ik heb Recept voor geluk met heel veel plezier gelezen. Saskia Oudshoorn heeft een fijne schrijfstijl, je wordt direct in het verhaal meegenomen. Het boek is met heel veel humor geschreven, maar er zitten ook wijze levenslessen in verpakt. Wat ik ook erg grappig vond: hotelketen van der Arend als kwinkslag naar het van der Valk concern. Kortom, ik heb er van genoten en kan niet wachten op het volgende deel

Meer recensies van Marianne69