Ingetogen en uitgesproken (Pas op! Totaal lyrische recensie)

Mariekeleestverder 06 oktober 2020
Wat een prachtig, zowel ingetogen als uitgesproken boekwerk. Ik heb een (Engelstalig) exemplaar van de bibliotheek te leen maar nu wil ik nog een Nederlandse versie lezen om te weten of het dan ook zo mooi geformuleerd is (en om deze leeservaring te delen met de oudste). Dat exemplaar wil ik wel voor altijd houden, want van deze stijl word ik heel hebberig (overigens totaal het tegenovergestelde van wat de boodschap in/van dit boek is...) Plus nog een Engelstalige exemplaar voor mezelf omdat het zo to the point geformuleerd is. Plus nog een versie waar ik die prachtige plaatjes uit kan snijden om in te lijsten. Ik wil er mijn huis (of op zijn minst mijn werkhoekje mee vol hangen). Drie exemplaren dus. Of beter nog, vier. Want ik kan denk ik steeds niet kiezen welke schets mooier is, die op de voor of achterzijde van een bladzijde. Hopelijk beter ik mijn leven zodra ik daadwerkelijk een exemplaar in handen heb en deel ik dat exemplaar grif en gul met familie en vrienden. Tot die tijd/via deze weg probeer ik anderen over te halen om het boek op zijn minst een keer open te slaan.

Meer recensies van Mariekeleestverder