Het verleden en het heden

Marina 28 mei 2022
Aisa is opgegroeid bij haar grootmoeder Elisabeth. Opeens vraagt ze Aisa om haar zus Emma te gaan zoeken. Net na de 2 zussen elkaar gevonden hebben , sterft Aisa’grootmoeder. Aisa wordt vol liefde opgevangen door Emma en haar familie…. Maar blijkbaar is toch niet iedereen van de familie blij met haar komst…

Het verhaal speelt zich af in heden en verleden. Alles komt samen in één geheel.
Dat maakt het mooi en aangrijpend. Het is een spannende (historische) roman, maar het is geen thriller naar mijn gevoel. De schrijfstijl is makkelijk en prettig leesbaar. Zeker in de 2de helft van het boek was het meeslepend zodat je steeds verder bleef lezen. In het boek staan regelmatig mooie citaten of quotes, wat het een extra dimensie geeft.

Meer recensies van Marina