Superspannend!

Marion Bouwels 10 oktober 2020
Het vervolg op 'IL Circolo'

Voor de zwangere Lotte is het nu duidelijk dat Don en Aldo Nijenhuis één en dezelfde persoon is.
Hij wil zo snel mogelijk met haar trouwen, maar nog voor ze daar de kans voor krijgen wordt ze ontvoerd en komt in handen van Lorenzo Salvatore, de vader van Don en leider van de maffia organisatie Il Circolo.
Hem is het alleen om haar kindje te doen, zodat hij later een opvolger heeft en hij noemt hem dan ook Eligio, de uitverkorene.
Hoe nietsontziend Salvatore is als hij zijn zin wil krijgen blijkt als hij zijn eigen dochter Mariska voor Lotte's ogen koelbloedig vermoordt.
Uiteindelijk weet ze te ontsnappen, maar wordt dan gearresteerd op verdenking van de moord op Salvatore.
Tot overmaat van ramp wil Don niets meer met haar te maken hebben en wil haar zelfs het ouderlijk gezag over hun baby ontnemen.
Aan rechercheur Chris Römer de taak om de waarheid over wat er echt is gebeurt boven tafel te krijgen.

Dit boek is weer een rollercoaster van spannende en emotionele gebeurtenissen.
Ik ben heel benieuwd of we nog te weten komen hoe het verder gaat met Lotte en Don.
Leuk detail is dat de vrienden van Lotte, Arletta en Rutger, al voorkwamen in het eerste boek van Marja Boomstra; 'Als het verleden toekomst wordt'

Meer recensies van Marion Bouwels