Netflix waardig

Mariskab2609 15 juli 2022
Via Uitgeverij Vogelvrij mocht ik het boek Coke uit Colombia lezen en reviewen. Deze uitgever publiceert boeken met de lengte en amusementswaarde van speelfilms. En daar voldeed dit boek zeker aan alhoewel ik het ook wel kon voorstellen als een deel uit een serie op Netflix. Het boek gaat met over Harvey een top agent en enfant terrible van de NYPD en Suzan een dochter van een crimineel die net een nieuwe baan heeft bij de Amsterdamse politie om zich daar bezig te houden met de mentale en geestelijke bijstand aan slachtoffers en agenten. Harvey wordt voor een tijdje naar Nederland gestuurd en wordt gekoppeld aan Suzan die hem op sleeptouw moet nemen en moet entertainen. De eerste zaak voor Suzan is de Tesla moorden en ze moet 1 slachtoffer bijstaan. Harvey helpt haar op zijn manier. Ondertussen ontsnapt er een top crimineel uit de EBI. Als je wilt weten hoe dit allemaal samenkomt, wat coke uit Colombia er mee van doen heeft en hoe het opgelost wordt dan zou ik snel gaan lezen. Netflix zou een hele serie hebben gemaakt met Harvey en Suzan in de hoofdrol

Meer recensies van Mariskab2609