Vlot geschreven spannend boek

Mariskab2609 09 maart 2023
Het eerste boek uit een serie over profiler Julia Menken. Een van de beste profilers die we in Nederland hebben. Ze werkt normaal aan cold cases wat ze combineert met haar gezin. Dit keer wordt ze door een oud collega ingeschakeld bij een recente moord aan de andere kant van het land. Het profiel is erg moeilijk rond te krijgen en het team gaat zijn eigen weg. Intussen staat het gezinsleven van Julia ook volledig op zijn kop. Waar het in het begin een goede who done it lijkt ontwikkelt het zich langzaam richting een spannende thriller. Goed geschreven en makkelijk te lezen. Dit boek gelezen voor de Hebban Thrillerprijs 2023. Het kwam bij mij op de tweede plek van de vier gelezen boeken. Het heeft helaas de shortlist niet gehaald maar was zeker een goed boek!

Meer recensies van Mariskab2609