Switch

Marjoleine Sauer 10 november 2019
Na een lange serie boeken met Rizzoli en Isles in de hoofdrol, is Tess Gerritsen nu een andere weg in geslagen. Een paranormale weg. Voor ik aan een dergelijk boek begin weet ik altijd dat als het goed geschreven is, ik het niet 's nachts in mijn eentje hoef te gaan lezen. Daar ben ik te bangig voor.
De proloog van anderhalve bladzijde zet al gelijk goed de toon voor het boek en al snel was ik gegrepen door het verhaal. Het verhaal is redelijk origineel en het plot was nog best verrassend.
Minpuntje aan het boek is dat er op een gegeven moment wel slordig en snel geschakeld wordt. Het verhaal had op dat punt wat meer uitgediept kunnen worden, zodat het minder hap snap had aangevoeld.

Meer recensies van Marjoleine Sauer