vipster/maxi mini bieb Aurora

boek 1: De Jaguarkrijger
Dit verhaal speelt zich af in meerdere dimensies en op verschillende plekken. Dit klinkt misschien zeer verwarrend, dit vind ik echter niet het geval. Voor een nog al duistere fantasie zit er veel romantiek in tussen de sociaal werker en de inheemse schoonheid. Er zitten meer dan genoeg spannende momenten in, helaas vind ik die net iets te kort duren en andere stukken weer net iets te lang. Waardoor je af en toe de figuurlijke `rode draad` kwijtraakt. De mix tussen fantasie en realiteit is zeer goed verwerkt in dit verhaal. Zo goed zelfs dat je echt gaat nadenken over sommige problemen die aan het licht komen. Kortom een goede mix tussen duistere fantasie en onze wereld, die verder laat denken dan het verhaal alleen.
Eindcijfer 6.5

Meer recensies van Maxi mini bieb Aurora