Niet uitgelezen

MBoevink 15 oktober 2019
Ik heb het gered tot bladzijde 40, daarom weet ik niet of ik het recht heb om een recensie te schrijven.
Wat ik kan vertellen over het boek tot bladzijde 40 is dat ik het bloedirritant vind dat niemand een naam heeft maar wordt omschreven in de ‘functie’ die men heeft (middelstezus, oudstezwager). Het creëert een afstand tot de personages die vast functioneel is maar waardoor ik me niet kan identificeren met de personages. De dialogen tussen de ik-persoon en soortvanverkering zijn bizar en onrealistisch.
Daarbij kwam ik terecht in een enorme uitweiding over een auto-onderdeel van een Bentley die meer dan 10 pagina’s duurde. Dat om duidelijk te maken dat het merk van de ‘overkant’ kwam en dus fout was. Pffff!
Niet te doen.
Wellicht wordt het in de loop van het boek interessanter, maar dat laat ik aan andere lezers over.

Meer recensies van MBoevink