eindigt dit wel goed, zoals een feelgood doet?

Melinnepin 30 maart 2024
Een heerlijk tussendoortje!
In een middagje voor jezelf kun je deze lekkere feelgood uitlezen. In het begin ontmoet je 3 vriendinnen waar ik even aan de namen moest wennen omdat de allemaal op een A eindigen. Maar dat was binnen 2 bladzijde al duidelijk en ook wie wie was. De hoofdpersoon is Natasha een happy single met 2 beste vriendinnen waar ze vaak mee op vakantie gaat. Ze vinden dat ze toe is aan een leuke partner en vinden een bijzondere manier om aan de man te raken. Namelijk een liefdesbrief achterlaten in een holle boom in Duitsland.Natasha vind het zelf onzin en besteed er in eerste instantie geen aandacht aan. Totdat ze begint te twijfelen om toch een bericht richting te boom te sturen, zou het werken? Beter dan thinder of een man ontmoeten in de kroeg?

De schrijfstijl is luchtig en vrolijk. Echt een moment om jezelf even terug te trekken en te genieten van een fijne feelgood. Die toch ook even de andere kant op lijkt te gaan….. is dit dan de eerste feelgood met een vervelend einde?

Meer recensies van Melinnepin