4,5 ster

MelodyLeest 07 juni 2023
Het boek gaat over Alex. Na de damesdood wordt er vanuit gegaan dat alle vrouwen dood zijn. Maar wat alle mannen om Alex heen niet weten is dat zij een vrouw is. Ze gebruikt strakke banden om haar vrouwelijke vormen te verbergen en heeft kort haar.

Als er een bericht in het dorp komt dat er nog 1 vrouw in een lab zit wordt er een plan opgesteld om een klein groepje naar dat lab te sturen om te kijken of ze daar echt is. In eerste instantie zou Alex niet mee gaan. Maar als haar leven binnen de muren van het dorp op het spel staat besluit ze toch te vluchten en wat volgt is een reis naar het lab tussen de wilde en gevaarlijke buitenmuurders.

Jeetje wat heb ik van dit boek genoten! Het is spannend. Alex moet keuzes maken tussen leven en dood. En maakt besluiten die haar blijven achtervolgen. Lukt het haar om het lab te bereiken? En vind ze daar waar ze naar op zoek is?

Het enige min puntje vond ik het eind. Ik vond het nog niet helemaal lekker afgesloten. En dat kan ook kloppen want het wordt een trilogie

Meer recensies van MelodyLeest