Eind van het boek erg sterk

MelodyLeest 07 juni 2023
Dit boek gaat over Cassandra (ook wel Cassie) . Ze is apart en mensen vinden haar maar vreemd. Dit zorgt voor vele genante en vervelende ontmoetingen. Ook zegt Cassie wat ze denkt waardoor ze vaak vreemde blikken krijgt.

Als Cassie op 1 dag gedumpt en ontslagen wordt, beland ze in een van haar blackouts. Maar is ze tijdens deze blackout 24 uur terug gegaan in de tijd? Ze kan haar dag vernieuw proberen. Maar de problemen die de blackout veroorzaakte gaan veel verder terug dan dat wat in 24 uur te repareren is.

Cassie probeert verder terug in de tijd te gaan en haar leven vanaf daar aan te passen. Te recht voor zn raap? *rewind* gepaster antwoord.
In het vieze water vallen tijdens een date? *rewind* gepastere activiteit bedenken

Ik ga heel eerlijk zijn de eerste 200ish pagina's heb ik me echt door het boek moeten slaan. Het verliep traag en Cassandra deed hele stukken dubbel/ 3 dubbel.
Pas de laatste 200 pagina's zat ik lekker in het boek, kwam er een plit twist, en daar heb ik dan ook zeker van genoten!

Meer recensies van MelodyLeest