Geweldig!

Michelle Sikking 10 augustus 2021 Auteur
VOORBIJ HET WEDERWOUD is het debuut van Valentijn Ringelberg. En wat voor een debuut! Na het lezen van dit boek weet ik weer waarom dit genre toch echt mijn favoriet is. Valentijn heeft een geweldige wereld bedacht, met gave, bijzondere namen voor zowel de plaatsen als de karakters. Vanaf het begin zat ik er helemaal in. Het is lang geleden dat ik een boek in 2 dagen uitgelezen heb.

Het boek zit meteen al vol met spanning, een groot avontuur begint. Ook voel je de liefde tussen de twee zussen, die zoveel verdriet kennen. Phaun is zorgzaam en wil iedereen die ze tegenkomt helpen. Wat niet altijd goed uitpakt. Ook Noova, de vrouw van Celi, is een sterk personage. Eigenlijk zijn alle personages enorm goed uitgewerkt.

Er zitten veel onverwachte twists in, wat het verhaal ook erg interessant maakt. Ik kan niet wachten om de novelle Hij Die Niet Bestaat te lezen, om meer te weten te komen over Kojvo. En kan al helemaal niet wachten op deel 2! PS. De cover is ook echt prachtig.

Ik raad het boek aan iedereen aan en het krijgt dan ook: 5 sterren!

Meer recensies van Michelle Sikking