Heerlijke kerstfeelgood

Michelle Sikking 01 januari 2024 Auteur
Na een rits foute vriendjes en een mislukte poging om actrice te worden lacht het geluk Daphne eindelijk toe. Ze heeft een relatie met de leuke (en rijke!) Ben, een schattige kat en een appartement met een woonkamer zo groot als een balzaal. Oké, haar baan is misschien een beetje saai, maar je kunt niet alles hebben. Met de feestdagen in aantocht hint Ben dat deze kerst weleens éxtra speciaal kan worden. Gaat hij haar soms ten huwelijk vragen?

Dan vraagt Daphnes oud-werkgever vlak voor kerst om haar hulp. Het hotel waar ze vroeger werkte staat bekend om het historische kerstbal. Het bijbehorende toneelstuk dreigt echter in het water te vallen en Daphne zou de boel kunnen redden. Alleen zou ze de kerstdagen dit jaar eigenlijk doorbrengen met haar verloofde in spe... Kiest ze voor haar eigen kerstgeluk? Of voor wat iedereen van haar verwacht?

Denise heeft weer een heerlijke kerst feelgood geschreven. Vorig jaar las ik haar andere kerst verhaal, waardoor ik weer erg uitkeek naar dit verhaal. Ze kan de kerstsfeer heerlijk overbrengen, wat ze ook in dit verhaal weer bewijst. Op het moment dat ik las dat het over een historisch rollenspel in een kasteel ging, was ik meteen verkocht.
Daphne is een leuk karakter om te volgen, je volgt haar zoektocht naar wat ze wilt in haar toekomst en de zoektocht naar zichzelf. En haar ware liefde.
Denise haar schrijfstijl is vlot, prettig en je vliegt door het boek (in positieve zin). Daphne is een realistische, sterke vrouw met humor.
Hopeloos verliefd in het kersthotel is een heerlijke feelgood, met een vleugje historie, liefde, moeilijke keuzes, humor en onverwachte wendingen.

Meer recensies van Michelle Sikking