Hartverwarmende kerstfeelgood

Michelle Sikking 05 december 2023 Auteur
Sophie heeft het niet makkelijk als alleenstaande moeder. De vader van haar inmiddels vierjarige dochtertje is een paar jaar geleden overleden en ruimte voor een nieuwe liefde voelt ze niet. Ze werkt hard om het leven van haar en haar dochter Else zo mooi mogelijk te maken. Als haar schoonouders haar vlak voor kerst een huisje schenken in het prachtige Copperhill, gaat ze de uitdaging aan om met de verhuur een tweede inkomstenstroom op te bouwen. Lukt het haar om hier een succes van te maken? En kan de sfeervolle kerst in Copperhill misschien zelfs haar hart openen?

Wat was het heerlijk om terug te keren naar Copperhill, een heerlijk dorpje waar alle mensen elkaar kennen. Het geeft een magisch gevoel en ik als lezer zou er het liefst ook een huisje kopen! De auteur heeft een fijne, vlotte schrijfstijl waardoor je door het verhaal heen vliegt. Het is moeilijk om de e-reader weg te leggen. Ik vond het hartverwarmend om Sophie te leren kennen en te zien hoe een toegewijde en liefdevolle moeder ze is. Bij elke keuze denkt ze aan haar dochter en ze zal haar nooit wegcijferen. De inwoners uit Copperhill bewijzen ook deze keer weer dat ze enorm lief zijn en er voor willen zorgen dat iedereen zich er thuis voelt. Annemieke weet heel goed de verschillende emoties en situaties te beschrijven, op een manier die je echt voelt.

Meer recensies van Michelle Sikking