Tweede boek, tweede ronde!

Michelle Sikking 16 maart 2023 Auteur

In 'de tweede ronde' volgen we Lieke, die een proeflokaal runt. Dit loopt erg goed en ze besluit om haar onderneming uit te breiden. Helaas wordt het pand naast haar proeflokaal verkocht aan een ander, waardoor haar droom in duigen valt.

Dan blijkt de koper een serieuze concurrent EN een oude bekende!

Ik heb weer enorm genoten van het tweede deel van Iris' serie over de ondernemingen van drie vriendinnen in Valkenburg. In dit boek staat de kennis van wijn en alles wat bij het proeflokaal/restaurant hoort centraal. Iris vertelt hier heel uitgebreid over en je twijfelt niet aan de kennis van Lieke. Je voelt gewoon dat haar vakgebied perfect bij haar past. De schrijfstijl is fijn en er zitten weer veel leuke en grappige scenes. Maar er zitten ook genoeg serieuze onderwerpen in, die ook tot in de puntjes uitgewerkt worden. Deze balans weet de auteur goed te behouden, wat het boek ook zo goed maakt. Het was heel leuk om Lieke beter te leren kennen en haar liefdesverhaal was ook erg mooi beschreven.

Je ziet Karlijn in van het eerste deel regelmatig terug en ook Britt van deel 3 leer je steeds wat beter kennen.

Meer recensies van Michelle Sikking