Voorbij het Wederwoud

Rank 520 Gelezen 88 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 110 Favoriet 8 Recensies 36
Young adult Lijsten 3 Spots 3 Top25's 1   Topics 0
Diep in het Wederwoud, een plek waar de natuur geëerd wordt en ongeziene gevaren zich verborgen houden, wonen de zussen Céli en Phaun. Céli lijdt al jaren aan een onverklaarbare en ongeneeslijke ziekte, die haar afhankelijk maakt van de zorg van haar jongere zusje.

Phaun heeft zichzelf volledig weggecijferd om Céli te ondersteunen, waardoor ze geen opleiding of sociaal leven meer heeft. Op het moment dat de situatie uitzichtloos lijkt, wordt er plots een oplossing aangereikt. Maar die oplossing heeft een prijs.

Om haar zus en zichzelf een kans op een nieuw leven te geven, moet Phaun een reis maken door het majestueuze Wederwoud. Een tocht waarbij ze vreselijke keuzes moet maken en tot het uiterste moet gaan.

Voorbij het Wederwoud is een spannend en ontroerend verhaal over familie, vriendschap en onvoorwaardelijke liefde.

Young Adult
Fictie 15+
De Raad van Vha'Rymn (1)
Hamley Books
22 september 2020
25 september 2020

4 keer bewerkt, laatste bewerking door Valentijn Ringelberg

Karin Walta Hebban Recensent

Aardig debuut met mooie opbouw

door: Karin Walta 2 likes ebook

De zussen Céli en Phaun wonen in het Wederwoud. Céli is ongeneeslijk ziek en Phauns hele leven draait om de verzorging van haar zus. Maar dan lijkt er een mogelijke oplossing voor Céli’s ziekte te bestaan en Phaun is vastbesloten die na te jagen. Ze vertrekt van huis en begint een reis door het...

Reacties op: Voorbij het Wederwoud