Hij Die Niet Bestaat

Rank 1698 Gelezen 39 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 39 Favoriet 4 Recensies 15
Young adult Lijsten 1   Topics 0

De O’khani Kojvo groeit op onder het toeziend oog van zijn moeder op de Zoutsteppe. Ze leert hem jagen, voor zichzelf opkomen en zichzelf nuttig te maken in hun troep. Toch zijn er andere O’khana die het op Kojvo gemunt hebben. Iets dat alles te maken heeft met het verleden van zijn moeder. Wanneer er op een dag een groepje welpen uit de troep worden meegenomen heerst er onrust op de Zoutsteppe. Ook de band tussen Kojvo en zijn moeder Deneh wordt op de proef gesteld als de O’khana worden opgezocht door hun gezworen vijanden: de Mensen. Als jonge jager zal Kojvo de sturing van zijn leven in eigen handen moeten nemen, een beslissing die hem niet gemakkelijk af zal gaan. Hij begint aan een nieuw avontuur die hem uiteindelijk de verschrikkelijke titel van Kinderdoder op zal leveren. Maar waar heeft hij die wrede bijnaam aan te danken? Je leest meer over zijn hartverscheurende noodlot in Hij Die Niet Bestaat. Hij Die Niet Bestaat speelt zich voor Voorbij het Wederwoud af en is een los te lezen avontuur.

Young Adult
Fictie 15+
De Raad van Vha'Rymn (0.5)
Hamley Books
30 maart 2021