Meer dan 5,2 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
Lezersrecensie

Wat een teleurstelling!

Miriam Vaz Dias 20 maart 2022
Sandro Veronesi staat ergens voor, zou je zeggen. Zijn Kalme chaos is onvergetelijk en ook nog eens prachtig verfilmd. XY is ook heel boeiend, het dorp in de bergen waar surrealistische gebeurtenissen plaats vinden. Onbegrijpelijk dat dit boek dan zo tegenvalt. De godsdienstwaanzinnige priester allereerst, die een neonverlicht monument opricht voor de Heilige Maria en de hele gemeenschap tracht mee te slepen. De hoofdstukken over hem worden afgewisseld door die over twee armoedzaaiers van jongens die niet echt uit de verf komen. Beiden komen op het verkeerd pad terecht en dat viel te verwachten. Weinig verrassends dus. Ik hoop echt dat dit een vergissing was!

Meer recensies van Miriam Vaz Dias

Gesponsord

Als lezer word je uitgenodigd mee te denken en krijg je voldoende hints en vermoedens toegespeeld en toch sta je continu op het verkeerde been.

Doe mee aan de Hebban Boek van de Maand Challenge en lees mee met de Hebban Crew. 16 verrassende boeken in 16 maanden!