Sensationeel goed

MissMyp 06 mei 2023
Voor boekentoer olv Attie Dotinga las ik "Revenche" van de auteur Suzanna Esther.

Rachel Bentinck leeft een teruggetrokken bestaan in het dorpje Saint Genius in Bretange. Twee jaar eerder kocht ze van haar erfdeel La Chanterelle, een stuk grond met twee gebouwen en een loods. Om in haar onderhoud te voorzien verhuurt ze met tegenzin kamers. Juist wanneer ze een zekere rust heeft hervonden, leiden de plannen voor een snelweg tot oproer in het dorp en staat onverwachts haar zeventienjarige dochter bij haar op de stoep. Als ze de strijd aangaat tegen valse beschuldigingen van de dorpsbewoners, verschijnt haar verloren gewaande wraakzuchtige broer ten tonele. Welk ziekmakend geheim houdt broer en zus in een wurggreep?

Deze spannende psychologische roman heb ik in twee dagen uitgelezen. Het zit goed in elkaar, de verhaallijn is vanuit verschillende personages te volgen.
De spanning bouwt zich geleidelijk op en onverwachte plottwist volgen elkaar op.
Ik heb het met veel plezier gelezen en ben benieuwd naar haar andere boeken.

Meer recensies van MissMyp